Tada..Floristyrket nästa!

Nu är dom klara. Efter att ha shoppat halva dagen och ägnat den andra halvan åt att binda blommor, så är dom nu klara. Mina allra första begravningsdekorationer. Det  var jättekul att få göra dom och jag hoppas att jag får göra det igen.
Kransen saknar fortfarande orkidéerna på sidan, men dessa vågade jag inte sätta i förrän imorgon när de ska levereras. Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliteten men jag fotade de flesta korten i mörkret på altanen. Imorgon kommer nya bilder.

Som alla kändisar så måste jag få tacka lite i denna lilla stund när jag får sola mig i glansen av eran beundran. (hrrmmff) Jag vill iallafall tacka Hans för att han alltid ställer upp när jag är på gång med någon av mina pysselprojekt. Sen vill jag tacka mina barn för att dom är så söta och underbara. Sist men inte minst vill jag tacka Linda, för att du är en underbar pysselkompis och för alla goda råd.....Nu har jag nog tjattrat färdigt.

image68
Krans som fortfarande saknar orkidérna.

image69
Suddig närbild på kransens dekoration

image70
De fem handbuketterna.

image71
Sorgebuketten som fick bli stående.







Kommentarer
Postat av: Kristin

Helvete Johanna, fasen vad duktig du är!

2007-09-18 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0