Stämpelförvaring

Nu börjar pysselrummet att växa fram. Iallafall lite smått. Bordet har kommit upp och förvaringen är påbörjad. Några saker har kommit upp på hyllor och andra ligger fortfarande i en enda röra. Mitt i denna röra bestämde jag mig för att jag var tvungen att ha en bra förvaring till mina EZ-monterade stämplar och fastnade helt i pysslets underbara värld. Ägnade en timma (eller var det två) åt att klä en liten Teliapärm, som jag hittade i mina gömmor, med papper. Sen var jag bara tvungen att provstämpla en Tilda-stämpel. Sen var jag tvungen att sätta dit lite blommor med mitt nyinköpta floss. Och sen...You know the story. Här är iallafall resultatet av detta:

image90

Det fattas fortfarande någonting på pärmen. Får klura lite till. Men i det stora hela blev jag faktiskt riktigt nöjd.
Efterlyser fortfarande någon som kan tala om HUR man får bra bilder av sina alster. Undertecknad lyckas alltid få sina bilder mörka och flammiga. Går det kanske bättre i scannern tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0