Snygga stämplar från Eat Cake Graphic

Ibland när jag tillverkar kort så tänker jag på att de allra flesta stämplar i samlingen bara passar till vissa. Vad jag menar är att de flesta figurer, typ Filuren och Apan Otto är ritade med inslag av humor, vilket passar barn och de flesta vuxna. MEN man kanske inte vill ge Apan Otto till gamla farmor som fyller 80. Kanske vill man ha lite annorlunda stämplar helt enkelt.
På en av mina surfshoppingrundor så hittade jag på stämplar från Eat Cake Graphics som är precis vad jag har letat efter. Jag vill ha många. Kolla in:

image59image60image61image62image63image65


Hm..Nu när jag tänker efter så kanske inte dessa stämplar passar gamla farmor heller..Men visst är dom härliga. Kanske skulle passa till en dam eller herre i sina bästa år. Den med paret kanske kan vara något till bröllopsdagen.

Dessa stämplar finns bland annat på Hobbyhuset, där jag också har lånat bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0