Pysselblues...

image58


I´ve got the blues.....
I helgen arrangeras Nordiska Stämpel&Scrapmässan i Göteborg. Där medverkar massvis av roliga utställare och det finns säkerligen en massa fynd att göra.Det sorgliga är att jag bor helt fel just nu. Över 30 mil att åka. Men jag skulle gärna vilja.
På Pyssel.net pågår just nu diskussioner om vad folk ska köpa och vad man kan hitta, vad man kan lära sig i de olika workshopsen osv. och jag är inte nå avundsjuk. Jag försöker att intala mig det iallafall.

Den enda trösten är att jag, med hjälp av lite tjejmatte, räknat ut att genom att inte åka så sparar jag ju inte bara dryga 600 i bensinpengar utan även en hel del pengar för mat, fika och övernattning. Och det innebär ju att även om jag shoppar pyssel för en tusenlapp denna månad så har jag ju faktiskt SPARAT pengar...Det ni!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag var där idag!

2007-09-15 @ 21:11:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0