...Och sen var pengarna slut!

Nu tror jag snart att tuttut-bilen kommer med tvångströja..MEN jag kunde inte låta bli. Inkywings bjuder på frakten i helgen och jag har länge drägglat över de stämplar som Inkywings och hÄnglar har gjort tillsammans. Det blev ett par stycken iallafall. Skulle gärna ha köpt alla men någonstans får man ju dra gränsen..hehe! Sen hade dom Primablommorna som är sååå fina.
Imorgon har jag en ny leverans på kransar så då ramlar det in mer pengar. Täcker den här beställningen och lite till...Underbart att kunna shoppa pyssel utan dåligt samvete för att hushållskassan blir lidande och barnen får äta havregrynsgröt tre gånger om dagen..

image86


Stämplar och blommor. Tänkte att etikettstämpeln kan vara rolig att sätta bak på kortet om man tar bort texten. Vad tror ni? Bilderna är från www.inkywings.com

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Vilken jättebra idé att använda Till: från: utan just till från! liftar

2007-09-23 @ 21:14:40
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0