Nya stämplar önskas

Så har man varit ute och surfat på shoppingvågen igen då..Eftersom det strulade till sig med beställningen från kortmakaren, där det visade sig att julstämplarna var slut, bestämde jag mig för att leta reda på dessa stämplar på annat håll. Det skulle jag inte har gjort eftersom jag halkade in, ja faktiskt utan att det var meningen, på stämpelstudion.se. Som för övrigt ska ha mycket credit för sina jättebra priser på omonterade stämplar. Och dessutom har dom fattat att vi rubberstampgalningar hellre sparar en tia på att montera själva *applåd*.


Den här stämpeln passar mig alldeles utmärkt:

image9

Hittade en massa smått och gott faktiskt som jag skulle kunna tänka mig här hemma. Dom skulle pryda min, ännu inte uppskruvade hylla i mitt ännu inte färdiga pysselrum, perfekt. Eller vad säger min stämpelkompis. Ska vi slå till på några?

image10
 Bilder från stämpelstudion.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0