Kransat

Och jag som trodde att den här bloggen skulle handla om papperspyssel, kortmakeri och om ALLA mina fina stämplar som jag tänker inhandla..Tji fick jag! Inte har jag haft tid att papperspyssla när det har trillat in fler beställningar på höstkransar. Kransar var tydligen en bra affärsidé: Kostar inte mycket att tillverka och finns inte att köpa på så många ställen=Intressant.
Nu har jag iallafall en krans färdig och tre till på gång. Många har kommenterat att 50 kronor som vi tog för kransarna på marknaden är jättebilligt. Därför har jag bestämt att om det ramlar in fler beställningar så är det nya priser 75 kronor..Mer pengar att köpa pyssel för altså, för ni ska ju inte tro att det sparas något här inte..Möjligen kanske man skulle spara lite så att man kan shoppa mer på Syfestivalen..;-)

image55image57


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är scheissebilligt! Googla kransar + pris, helt sanslöst sjukt. typ 1500 spänn! Du kan bli rich!

2007-09-13 @ 15:20:59
Postat av: Johanna

Ja men Kristin, då pratar vi begravningskransar ju..Detta är saker som man hänger på dörren =) Men men jag ska nog ta 1500 för min begravningskrans tror jag..DÅ blir jag rik! =)

2007-09-13 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0