Fyndat pappersförvaring

Igår var jag ute på shoppingtur för att hitta roliga, smarta förvaringslösningar till min pysselhörna. Satt i TIMMAR på Scrappiz och tittade runt på alla andra pysslares pysselrum och fick en massa inspiration.
På shoppingrundan blev det några hyllor, vaxduk att lägga på pysselbordet (ett gammalt obehandlat köksbord som är lite knaggligt och svårt att torka av), och en mappvagn. Mappvagnen hittade jag på stadens affär för begagnade kontorsmöbler. Där fanns det så mycket saker så att man gick vilse i lokalerna (ja faktiskt). Efter lite blinkande med ögonfransarna och prutande fick jag en liten mappvagn för 150 kronor. Perfekt till alla papper.



En sån här har jag fyndat. Min har dock inget lock.
Bilden har jag lånat från safegruppen.se.

Kommentarer
Postat av: carina

wow!! vilket fynd, tänk att man kan hitta så roliga saker här i stan=) vart ligger den affären????? lycka till med scrappandet, ska bli spännande att se vad du hittar på! jag håller tummarna för dig med dt ansökan=)

2007-09-28 @ 10:22:51
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Affären ligger på Redaregatan. I samma område som Jysk men längst mot järnvägen.Typ.=) ln:s begagnade kontorsmöbler tror jag den heter. Kulig affär. Har öppet torsdag till lördag om jag inte minns fel.

2007-09-28 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0