Dies to die for

Tänk vad mycket man vill ha och känner att man MÅSTE ha. Trots att det mesta igentligen är meningslöst. Jag kan nästan slå vad om att vi inte kommer att sälja mer kort bara för att vi minsann har en massa utstansade tags och krummelutter på dem, eller har trettiosjutton olika stämplar att variera mellan. MEN det skiter jag fullständigt i. Det finns ju så mycket fint, så mycket häftigt och så mycket som jag känner ett behov av att äga. Idag har jag surfat runt efter en massa dies till Quickutztången och minst sagt gått ner mig i träsket rejält. Diesen är ju så söta och gud vilka roliga kort man skulle kunna göra om man BARA hade den..och den...och den...GAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0