Beställningskort som fallit i glömska

Nu är det äntligen dax att få uppdatera bloggen med lite kortmakeri. Det var ju det bloggen skulle handla om. Dock har det blivit alldeles för mycket kransande och blomsterbinderi på sista tiden. MEN nu har jag fått hem en hel del roliga nya kortmakerisaker och det kliar riktigt i fingrarna att få prova. Bild på godsakerna kommer senare idag, Nu är jag så ivrig att få visa ett beställningskort som jag gjort med den nya ursöta stämpeln på Apan Otto, mina nya underbara Primablommor och knappar, floss och annat skojj som har landat i brevlådan.
Detta kort fick jag beställning på för en tid sedan. Jag fick dock inget slutdatum så igår när beställaren frågade om kortet och sa att kalaset för denna 30-åriga herre skulle vara idag, så blev det fart på pysslandet. Här är resultatet.

image84


Ber om ursäkt för den dåliga fotokvaliteten. Men som sagt så är jag ingen fotograf.
Stämpelmotivet är färglagt med färgpennor denna gång. Och kolla in den läckra Swirlen. Så fin!

Kommentarer
Postat av: Linda

I like the swirl...

2007-10-11 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0