Begravningstankar

Idag, just i denna stund, pågår begravningen som jag gjorde blommor till. Imorse var jag förbi med blommorna och lämnade mitt adjö till den avlidne. Tyvärr hade jag inte möjlighet att dekorera kistan, eftersom det fattades ett bårtäcke. Men förhoppningsvis kommer jag att få ett kort på hur det blev med alla dekorationer vid ett senare tillfälle.
I sista stund gjordes några ändringar på kransen, dels för att hjärtformen skulle synas mer och dels för att jag är petig av naturen. Här är de nya bilderna.

image73

image75

image76
image77

Kommentarer
Postat av: larsson

ohh hjärtart var jättefint!!!

2007-09-19 @ 12:16:06
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Linda pysselkompis

Åhhh hjärtat blev superbra...

2007-09-19 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0