Är du shoppingsugen? Här finns butikerna:

Det finns ett stort utbud av scrapbookingaffärer på nätet. Mycker att kolla igenom, men det kan vara värt att jämföra priser och fraktkostnader om man handlar mycket. Här kommer min länklista, som jag tror innehåller de allra flesta scrapbutikerna i Sverige. Om ni hittar några som inte finns med så lämna gärna en kommenter så återkommer jag.
Ambitionen är att jag ska välja ut mina favoriter och lägga till dessa i min länklista här till höger.
Tills det är gjort får ni hålla till godo med hela listan.


 


Kommentarer
Postat av: Linda pysselkompis

Ujuj, vilken sida, kopierar den gärna av dig, om det är ok...Kram

2007-09-12 @ 06:30:32
Postat av: Johanna

Du får gärna kopiera den. kan vara bra att ha när pengarna börjar rasa in och vi ska shoppa! =)

2007-09-12 @ 11:17:35
Postat av: Lotta

Åh vad roligt att pyssla. Bra att du slår ett slag för pysslandet.
/Lotta från informationsarkitekturkursen

2007-09-12 @ 22:07:35
Postat av: Cia

Tack för länken till min shop :-)
Vilka underbara kransar du gjort, jätteduktig är du.
Kram Cia

2007-09-18 @ 20:14:14
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0