Tips!

På Lidl säljer dom just nu en massa pysselsaker. Kanske mest till barn tänkte jag och sprang ner för att köpa ett set till Oliwer som älskar att vara med och pyssla. Tänkte att han skulle få ett paket med "posten" idag. Hittade ett paket som innehöll bland annat skärmatta och hobbykniv, vilket jag är i behov av. Paketet kostade 60 kronor. Tanken var att Oliwer skulle få resten, men när jag väl kom hem och öppnade paketet så fanns det så mycket bra saker att jag behöll allt för mig själv *ego*.



Paketet innehåller  transparent papper med motivtryck, Kartong med motiv,  fotokartong,  färgade papper,  wellpapp, transparenta papper, Pysseltyg, Skärunderlag och pyssekniv med 3 extra blad. Det står inget om syrafritt så det kanske inte passar till scrapbooking, men till kortmakeriet fanns det jättemycket fint. Hösttema var det dessutom.

Jag vill tillägga att Oliwer iallafall fick ett paket. Jag rensade ur en massa dekorationer och utstansat. Sen fick han en massa papper, glitterlim, mönstersax och sin alldeles egna stämpel. Jag sa att det var för att han hade varit med och tävlat igår. Behöver jag tillägga att han blev jätteglad och just nu sitter och "pusslar" i sitt hörn? =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp, har gästat Lidl idag och inhandlat pysselset. Fina papper, mycket anvvändbart...

2007-10-11 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0