Shopping



Imorgon bär det av till Kumla och Stellas för lite shopping.. Scrapförrådet ska fyllas på, då jag tycker att jag mest har kortmakerisaker. Kanske blir det en massa papper och lite annat smått och gott. Har faktiskt ingen önskelista utan går som vanligt mest på känn..he he! Pengapungen lär bli ganska tom då jag har hört att det finns massvis med saker att shoppa. Stellas har dessutom jippo imorgon och förhoppningsvis innebär det att man har råd att handla lite mer.

Vill också passa på att säga grattis till Carina för alla vinster på cybercroppen. Hela tre !!! vinster kammade hon hem. Hon ställde upp i fyra tävlingar..Och stackars jag vann inte ens ett tröstpris..Men men du vet väl var du kan skicka grejjerna om du inte vill ha dom Carina! ;-)

Vill också säga välkommen hem till Linda som har spenderat dom senaste veckorna i solen i Thailand. Nu hoppas jag att det blir en massa scrappande och pysslande framöver och att vi får se Lindas alster i bloggen snart =)

Idag fick jag äntligen min vinst från Stämpelgårdens tävling. Lite blommor, garn och bokstäver blev det att lägga i samlingen..Tackar tackar!

Kommentarer
Postat av: carina

SHOPPA; SHOPPA; SHOPPA;SHOPPA!!!!! snart åker vi!!!!=)

2007-10-13 @ 09:45:01
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0