Shopping och nytt!

I lördags var det altså shoppingdax. Stellas hade enormt mycket roliga saker och hade jag inte stoppat mig så hade jag kunnat köpa hela butiken. Och eftersom Stellas fyller 9 år i veckan så skulle Jenny skicka lite presenter till oss som var där och handlade i lördags. Så förhoppningsvis får Carina ett stooort paket någongång i veckan som räcker åt oss alla =)
Jag kom iallafall hem med en hel del smått och gott och har redan scrappat två LO:s. Den ena är till Stellas "misstag"-tävling. Vad jag förstår av reglerna så är det ok att lägga upp den här så fort den ligger på Stellas blogg. Den kommer altså vid ett senare tillfälle =)

Något som jag KAN visa upp är en LO som jag gjorde om mig själv. Blev inspirerad av ett blogginlägg på Scrappiz där man ska snabbscrappa. Den här gjorde jag på ca 20 minuter, men lite pappersspill och utan att fundera så mycket. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den. Snygg bild på mig är det ju också..he he

image109

LO:n är digitalt redigerad i efterhand för att få bort alla skuggor. Har fortfarande inget bra program att sätta ihop den i *blinkar åt Carina* =)

Kommentarer
Postat av: carina

wow!! vilken pingla!!=)
jätte snygg layout. jag ska försöka komma ihåg att ta med ihop sättnings programmet i morgon, men du måste ha överseende med oss gammla människor, vi glömmer så lätt=)

2007-10-16 @ 18:56:40
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0