Scrappat och klart!

Som nyfrälst scrappare så tyckte jag att det var otroligt skräckinjagande att börja scrappa i monsterformat som 12*12. Jag har börjat, men sen inte kommit längre både på grund av prestationsångest och "gud-vad-mycket-papper-det-går-åt"-ångest. När man gör kort går det åt mycket cardstock visst, men inte högar med mönstrat, ett ton utstansat, en hel näve dekorationer och 7 timmars tid..he he!

Sen hittade jag en tävling på scrappiz där AnnaB i sin blogg utmanar alla att göra en 10*15-LO..Lagom storlek för en kortmakare som jag. Jag hoppas att det ser mer ut som en LO än ett kort. Här kommer den altså. Min första LO i 10*15-format. Min allra första LO någonsin.

image93

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Men å så kul att min lilla tävling passade så bra. Layouten är otroligt fin och er Oliwer likaså!

2007-10-06 @ 20:40:53
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0