Önskelistan och pysselträff



Den växer och växer för varje dag. Det är så mycket som jag skulle behöva. JA faktiskt behöva. Det senaste har jag shoppat en hel del stämplar och blommor i massor. Lite cardstock blev det när det  var fraktfritt, men HUR länge räcker 10 cardstock. Jag har klippt i alla mina mönstrade papper, utom ett möjligen ett endaste. *suck* Har ingen vattenfast stämpeldyna hemma. Den jag har beställt ligger hemma hos Linda i Odensvi, då vi gjorde en sambeställning innan hon åkte iväg på långsemester.
Dessutom har jag redan tröttnat på alfabetet till tången. Litet och passar inte in överallt. Tänkte köpa lite utstansat på Tradera men hoja vad dyrt! Ush vad trist det är!


Men trots detta är jag på ett ypperligt pysselhumör. På lördag ska jag på min första scrapbookingträff. Det är Carina som har bjudit med mig för att spendera hela lördagen med att pyssla. Inga barn, ingen disk (förhoppningsvis) och ingen städning. Bara en massa pysselgalningar och våra pysselsaker. Funderar på att ladda väskan med fotografier och scrappa lite när jag har en massa experter som kan hjälpa till.

Ska kanske fara till Västerås med syster idag. Jag kanske helt enkelt blir tvungen att springa in en sväng på Pandyro...Annars får det bli en stororder efter helgen. Klarar mig inte fram till mässan.

Kommentarer
Postat av: carina

Men jösses!!!!! va fin din layout är, djupt imponerad!! tänk på att jag har ett pysselrum överfyllt med saker, så köp inget på tradera förrän du kollat hos mig, för här kan du stansa ut gratis=) visst ska det bli roligt med träff, längtar tills i morrn!

2007-10-05 @ 10:26:07
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, när ska vi inhandla ett nytt alfabet? På mässan eller???? Jag är sugen, är inte heller helt nöjd med det vi har. Kram...

2007-10-11 @ 20:45:21
Postat av: Linda

Ja, när ska vi inhandla ett nytt alfabet? På mässan eller???? Jag är sugen, är inte heller helt nöjd med det vi har. Kram...

2007-10-11 @ 20:45:56
Postat av: Linda....upprepar sig!!!

Sorry, senil...

2007-10-11 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0