Nytt kort på nytt sätt

Ett nytt födelsedagskort har det blivit. Blev inspirerad av Nancy som gör jättefina kort med overlays. Nu har jag gjort ett aldeles eget. Jag har inte följt hennes anvisningar på bloggen, men ändå liftat idén med ett halvt genomskinligt kort. Innuti kortet finns två "fickor" med dubbla tags som utformats till presentkort. Detta kort är till min pappa som fyller år om några dagar.
Tyvärr så råkade texten "presentkort" hamna upp och ner på tagsen. Vi får se om jag gör om dom eller om det får vara så. =)

image111

image112

Kommentarer
Postat av: carina

va läckert det blev med tagsen, du är ju för duktig!!=)

2007-10-19 @ 22:01:43
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Nancy

Ooww.. your card turned out sooo cute!! Thank you so much for taking the time to do my little workshop! xoxO

2007-11-06 @ 22:05:07
URL: http://nancyvandenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0