Lite av det jag behövde och lite till..

hittade jag idag.. Det blev en sväng till den något större staden. Egentligen skulle jag införskaffa en matta från IKEA och en stämpeldyna men det blev lite mer än jag hade tänkt mig.
På Clas Ohlson kan man hitta mycket smått och gott och det gjorde jag mycket riktigt också. Allt det här kom jag hem med:

* Ny skärmaskin (Den gamla var jättekass från början)
* Akvarellblock och akvarellfärger
* Plastfickor för mina förhoppningsvis kommande LO:s
* Sen blev det en DYMO kids oxå..=)

image94


Inne på Tiimari där jag BARA skulle ha en stämpeldyna höll det på att bli mycket mer än så. Dom hade nämligen aldeles nyligen fått in Prima-blommor, band, alfabet och en hel massa annat. Jag fick hålla handen för ögonen, sprina in och hämta en stämpeldyna och springa ut. Tyvärr råkade jag snubbla över några fina band på vägen så dom fick såklart följa med hem.

image96


På IKEA hittade jag dessa kort. Säljs i förpackning om 20 kort och 20 kuvert för 19 kronor. Aldeles perfekt som kortbaser till julkort tänkte jag och snodde åt mig tre paket.

image98

Så måste jag bara passa på att visa en bild på mitt lilla charmtroll som hjälper mamma i köket.

image100

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gud vad lik mamma och lillebror! Fick inget av dina barn några av Hans gener? ;)

2007-10-17 @ 09:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0