Julkort

Nu har det varit lite dåligt med nya aster här i bloggen ett tag. Men jag ligger inte på latsidan-tvärtom. Nu inför Allhelgonahelgen så har det tillverkats gravkransar så att det sticks i fingarna. Julkortsverkstaden är också i full gång. Ute i god tid eftersom jag och Linda (Mumlan) ska stå på två julmarknader och bla. sälja våra kort.
Jag försöker därför att effektivisera julkortsmakeriet lite. Stämplar upp MASSOR av motiv, målar och sen monterar jag. Körde dock fast med monteringen i brist på julpapper. Men på lördag är det mässa och då ska det handlas =)

Här kommer iallafall ett smakprov på julkorten. Dom som är utan text ska troligen kompletteras med GOD JUL när jag hittat en roligare sådan stämpel =)

image126


image127


image128

Kommentarer
Postat av: carina

Jätte, jätte fina!!!! nu är det bara 3dagar kvar!!!!!

2007-10-31 @ 10:46:47
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Ann-Louice

Hej!

Är och kollar runt lite på dina fina kort.

Det är roligt att se att du gjort tre olika kort med samma stämpel. De är jättefina!

Måste ju lära mig lite mer om mina lagkamrater.

Kram

Ann-Louice

2007-11-06 @ 10:01:09
URL: http://ann-louice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0