Glad och ny tävling!

Gud så roligt att mitt kort kom med i topplacering i Brunkullans tävling. För att friska upp ert minne vilket kort det var så ser det ut så här: 

                                                                                                                                                                                                                                                            

image110


Det här kommer jag kunna leva på länge. Tack Brunkullans DT för alla fina ord i vinnarmailet ! Och tack Carina för spillpappret =)

Nu har även mitt tävlingsbidrag för tävlingen hos Stellas kommit upp i deras blogg. Så då är det fritt fram för mig att även visa det här. Utmaningen var att scrappa ordet misstag. Knivigt och klurigt var det men till slut gick det!
Här är resultatet:


image118

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till andraplatsen. Vad KUL!!!!

2007-10-25 @ 09:15:58
Postat av: carina

STORT GRATTIS!!! your in the roll!! och va rolig "misstag" layouten är, I like it a lot!=)

2007-10-25 @ 10:26:54
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: kikkan/Lotta

Haha, vilket underbart kort....den med utekvällen. Verkligen tokroligt.
LOen är jättefint med, härliga foton, snyggt pappersval och härlig rubrik. Snyggt!

2007-10-29 @ 10:50:35
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Tina

Vilka kort du gör!
Dom är supersköna!

2007-10-29 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0