Flera bidrag till cybercrop

Jag blev biten av scrapormen och kunde helt enkelt inte sluta när jag väl hade börjat. Igår kväll blev det seeeeent som bara den. Här kommer två alster till som nu finns med i cybercrop-galleriet.

LO-Skissutmaning

image104

BONUS-Skissutmaning

image105

Och som grädde på moset så fick jag Oliwer att göra ett bidrag till barntävlingen. Här är hans bidrag med temat blommor. Han är en blivande kortmakare han =)

image106

För att belöna mig själv för att jag har varit såååå duktig så la jag nyss in en beställning på en massa papper. Både cardsock och mönstrat är nämligen helt slut och då kan man ju inte scrappa. Under cybercrophelgen är det en massa affärer som har erbjudanden så det passade bra. Nu klarar jag mig ett par veckor till.

Kika in hos Carina för att se på hennes fina bidrag. Tror någon att jag har nån chans att vinna när jag tävlar mot henne i nästan varje kategori..Om jag har tur kanske dom delar ut tröstpriser också..hi hi

Ps. Mina layouter är inte så sneda och vinda som dom ser ut här. Jag och min scanner kommer inte riktigt överrens alltid =(

Kommentarer
Postat av: Linda pysselkompis

Vad duktig du är. Jättefina...Måste framkalla lite blder från Thailandsresan för att knåpa ihop lite. Suck att man är så dålig att framkalla och sedan saknar man en skrivare/scanner...Kram

2007-10-11 @ 20:51:39
Postat av: cathrine82

Jättefina alster och kort du gör;-)

2007-10-29 @ 10:36:12
URL: http://cathrine82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0