Cybercrop och scrapträff

Igår var jag på min första scrapträff. Jättetrevligt! Tack Carina för att jag fick följa med! Jag hoppas att det blir fler gånger =). Jag kan ju inte säga att jag fick mycket gjort under träffen, men jag fick åtminstone några påbörjade projekt med mig hem och en massa nya idéer.

I helgen är det dessutom cypercrop på svenskscrapbooking. Under träffen knåpade vi på bidrag till dessa tävlingar. För mig har det blivit 2 kort och en LO..Hittills iallafall..

Kort- Hösttema

image101

Kort-Utan stämplar

image102

LO-Många foton

image103
Ursäka dålig bildkvalitet men jag fick inte till scanning och ihopsättning av LO:n så bra :-(

Jag har även gjort ett bidrag till skissutmaningen, men denna saknar fortfarande rubrik så den kommer senare.

Kommentarer
Postat av: carina

hur fina skapelser som helst!!!!! du är en scrapbegåvning utan dess like! jag har oxå använt mig av index bilder på"många foton" utmaningen, du vet hur det är" great minds think alike"
=)
tack för igår det var super trevligt.

2007-10-07 @ 17:09:00
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0