Altered..

Om man nu kan kalla en tårta för ett altered project..Hmm..En tårta blev det iallafall till min pappa som fyller år idag. Eftersom det alltid var jag som gjorde tårtorna när jag bodde hemma så tänkte jag återuppta traditionen detta år och gjorde altså tårtan till kalaset. En hösttårta blev det. Inte jättefin i mina ögon, men födelsedags-"barnet" blev jättenöjd och tyckte att det var den finaste tårta han sett....(Vilket säger en hel del om personen i fråga ;-) )
Jag hade egentligen gjort en hel hög med marsipanPrimablommor men jag hade fått för mig att dom skulle vara blåa och "målade" dem med blåbär. Jag lär mig aldrig att blåbär inte är blåa utan lila =( Dessutom blev dom stackars blommorna alldeles smetiga av behandlingen och blev kasserade..
Texten är från ett QC-alfabet =)


image114

Och så en bild på krukan som jag altrat för att passa till kortet : Ledsen för den dåliga bildkvaliteten men jag glömde fota innan jag gav presenten, så det blev ett "sista minuten" -kort.

image115

Kommentarer
Postat av: linda

mmm vilken fin och säkert supersmarrig tårta, synd att man missade den. Puss

2007-10-20 @ 19:39:21
Postat av: carina

mumsigt värre!!=)

2007-10-21 @ 20:43:59
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: MiaS

Åh, va gott det ser ut, blev sugen på tårta nu.........

2007-10-22 @ 22:01:12
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0