Tändsticksask

Häromdagen insåg jag att om vi ska sälja tändsticksaskar på marknaden så kanske det är dags att börja producera.. En ny die inhandlades på Syfestivalen just för detta ändamål. Dom riktigt små tändsticksaskarna får nog samma utseende allihopa och dom större blir det lite variation på. Nu har jag iallafall knåpat ihop en prototyp på dom små askarna. Texten har jag skrivit i wordart och sen provskrivit ut på ett kladdpapper tills halvcirkeln blev exakt så stor som jag ville ha den. Inte det roligaste teckensnitten jag vet, men det får duga. Något snirkligare hade aldrig fått plats på asken.



image133

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra fredagskväll! =)

2007-11-09 @ 16:43:52
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: carina

wowsi, va snyggt!! jag måste få stansa ut lite sånna dära ljus av dig=)

2007-11-10 @ 19:25:09
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0